-
BrandZ potwierdza najwyższą wartość marki Toyota w branży motoryzacyjnej
Power of Toyota | Informacje ogólne 28-05-15Toyota po raz kolejny znalazła się na szczycie listy najcenniejszych marek motoryzacyjnych w rankingu BrandZ™ 100 Most Valuable Global Brands 2015. Badanie przeprowadziła firma Millward Brown Optimor Więcej...
-
Toyota po raz kolejny z nagrodami Fleet Derby – w tym roku aż trzy statuetki
Kolejne nagrody flotowe dla Toyoty. Marka została doceniona w corocznym plebiscycie Fleet Derby, podczas którego model Verso zdobył tytuł Najlepszego Samochodu Flotowego w kategorii Mały MPV, Auris H Więcej...
-
Toyota ponownie najcenniejszą marką motoryzacyjną według rankingu Forbesa
Informacje ogólne Power of Toyota 18-05-15Toyota od lat umacnia swoją pozycję najcenniejszej marki w globalnym przemyśle motoryzacyjnym. Potwierdza to ranking magazynu Forbes na 2015 rok. Według analiz Forbesa marka Toyota jest warta 37,8 ml Więcej...
-
Interbrand: Toyota ponownie najcenniejszą globalną marką z Japonii
Power of Toyota Informacje ogólne 29-04-15Toyota po raz siódmy z rzędu została najcenniejszą globalną marką wywodzącą się z Japonii w zestawieniu Japan’s Best Global Brands. Raport jest publikowany przez firmę Interbrand od siedmiu lat. Toyo Więcej...
-
Toyota zwycięża w plebiscycie Fleet Awards Polska 2015
Toyota otrzymała dwie nagrody w tegorocznym plebiscycie Fleet Awards Polska. Nowość 2014 roku, model AYGO, otrzymał tytuł Samochodu dla pracownika w segmencie A. Dodatkowo Nagrodą Specjalną magazynu Więcej...
-
Toyota ponownie najbardziej wartościową marką w globalnej motoryzacji
Informacje ogólne Power of Toyota 23-02-15Marka Toyota ma od lat najwyższą wartość w globalnym przemyśle motoryzacyjnym. Potwierdza to najnowsze badanie Brand Finance Global 500 – The Most Valuable Brands of 2015. Toyota wyróżnia się najwyżs Więcej...
-
Toyota w jeden miesiąc zebrała cztery razy więcej zamówień na wodorowy model Mirai, niż planowała na cały rok
Informacje ogólne Mirai Power of Toyota 19-01-1515 grudnia 2015 roku Toyota wprowadziła do salonów w Japonii rewolucyjny model Mirai, wykorzystujący jako pierwszy seryjnie produkowany pojazd na świecie napęd na wodorowe ogniwa paliwowe. W pierwszy Więcej...
-
Toyota najczęściej wybieraną marką przez Polaków w 2014 roku
Informacje ogólne Power of Toyota 14-01-15Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar publikuje kolejne dane rejestracyjne z polskiego rynku motoryzacyjnego w 2014 roku. Jak wynika z najnowszego opracowania, Toyota jest najczęściej wybieraną Więcej...
-
Toyota ponownie w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm świata – raport The Boston Consulting Group
Globalna firma konsultingowa The Boston Consulting Group (BCG) opublikowała ranking 50. najbardziej innowacyjnych firm na świecie za rok 2014 ( World's 50 Most Innovative Companies 2014 ). Tradycyjni Więcej...
-
TOYOTA RACING mistrzem świata 2014 w serii wyścigów długodystansowych
Hybrydy Bolid TS040 Hybrid Sport Power of Toyota 01-12-14TOYOTA Racing zdobyła mistrzostwo świata producentów i kierowców po sukcesie w 6- godzinnym wyścigu w San Paulo, ostatnim w serii FIA World Endurance Championship 2014. Zespół Toyota Racing zwyciężył Więcej...
Kontakt dla mediów
Robert Mularczyk
Public Relations & External Affairs
Manager
+48 668 831 513
robert.mularczyk@toyota.pl
Karolina Gotowała
Public Relations & External Affairs
Specialist
+48 519 535 013
karolina.gotowala@toyota.pl